دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

کد مقاله : 21004 روابط بین الملل

نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش

Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge

منبع : Public Relations Journal Vol. 3, No. 4, Fall 2009 تاریخ انتشار : 2009 قیمت مقاله :15 هزار تومان

از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به افزایش است.رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد میکندکه از طریق آن شهرت و آوازۀتشکیلاتی خود را نشان دهند.

رسانه های اجتماعی و شبکه های آن لاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد ،نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان Fortune 500 و ۱۰۰۰ بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد.علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد. طبق گزارش شرکت  وب-پیگردی   تکنوراتی(Technorati) تقریبا حدود ۲ سل قبل ۵۹٫۸ میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و ۱۷۵,۰۰۰ بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند(سانتورا،۲۰۰۶). از زمان این گزارش ، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا ۱۸۴ میلیون بلاگ (سانتورا،۲۰۰۶). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی ۲۶ میلیون میباشد. علاوه بر این در سال ۲۰۰۸، ۷۷ میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.

As publics and journalists increasingly turn to social media as sources of information and consumer commentary, the importance of practitioners’ monitoring their organizations’ presence on social media will continue to increase. As a domain where publics have unrestrained voice, social media present interesting challenges to practitioners monitoring organizational reputation. Through survey interviews with practitioners at Fortune 500 and ۱۰۰۰s, this study explores current trends in social media management, use, monitoring, and importance in public relations departments at the nation’s leading corporations. Findings reveal a large gap in use and perceived importance between practitioners and a slow awakening among even non-users reticent to adopt as they realize its potential value. Further, new directions for research and practice on use of social media for issues management are revealed.

نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش
پرداخت آنلاین و دانلود مقاله + ترجمه فارسی

عنوان فایل : نمایش افکار عمومی در فضای

قیمت مقاله : 15 هزار تومان

فرمت فایل : Word

حجم فایل : 204 کیلو بایت

تعداد صفحه : 23

پرداخت آنلاین و دانلود مقاله انگلیسی

عنوان فایل : Monitoring Public Opinion

قیمت مقاله : 1 هزار تومان

فرمت فایل : PDF

حجم فایل : 157 کیلو بایت

تعداد صفحه : 17

نام:  
ایمیل:  
متن دیدگاه: