دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

کد مقاله : 34016 مدیریت دانش

باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس و تمرینات واقعی و عملی مربوط به آن: یک تحقیق کیفی روی معلمین انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان در عملکرد کلاسی

Teachers’ beliefs about classroom interaction and their actual practices: A qualitative case study of a native and a nonnative English Teacher’s in-class applications

منبع : ۱۸۷۷-۰۴۲۸ © ۲۰۱۲ The Authors. Published by Elsevier Ltd.Selection and peer-review under responsibility of ALSC 2012. تاریخ انتشار : 2013 قیمت مقاله :15 هزار تومان

فعالیت های کلاسی نقش بسیار عمده و مهمی در فرآیندفراگیری زبان دوم(SLA) دارد و در بالا بردن ظرفیت یادگیری دانش آموزان تاثیر بسیار  مهمی دارد. ار آنجائیکه تعامل در بطن ارتباطات و تدریس از طریق ارتباط قرار دارد، معلمین باید از امکانات موجود در کلاس  و نحوه استفاده از آنها برای بر قراری چنین ارتباطی آگاه باشند. این مقاله به بررسی میزان پایبندی معلمین به روش های ارتباطی و  بکار گیری از آنها در کلاس به صورت عملی می پردازد. یافته های این مقاله  اشاره به نوعی تناقض بین باور های معلمین و کارهای عملی آنان در کلاس دارد که به بررسی آن می پردازیم.

Classroom interaction takes an important place in the process of Second Language Acquisition (SLA) and is perceived to promote learners’ processing capacity (Walsh, 2002 and Matsumoto, 2010). Since interaction is in the heart of communication in an era of communicative language teaching (Brown, 2007), teachers need to be aware of to what extent their classroom practices facilitate language learning in reality. Therefore, this paper attempts to unveil the relationship between teachers’ beliefs about classroom interaction and their actual practices. The findings of the study indicated contradiction between teachers’ beliefs and their actual practices which will be discussed in detail.

باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس و تمرینات واقعی و عملی مربوط به آن: یک تحقیق کیفی روی معلمین انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان در عملکرد کلاسی
پرداخت آنلاین و دانلود مقاله + ترجمه فارسی

عنوان فایل : باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس

قیمت مقاله : 15 هزار تومان

فرمت فایل : word

حجم فایل : 467 کیلو بایت

تعداد صفحه : 7

پرداخت آنلاین و دانلود مقاله انگلیسی

عنوان فایل : Teachers’ beliefs about classroom

قیمت مقاله : 1 هزار تومان

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 448 کیلو بایت

تعداد صفحه : 5

نام:  
ایمیل:  
متن دیدگاه: