دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

کد مقاله : 33006 مدیریت بازاریابی

بازاریابی ، روابط عمومی و تاثیر وب ۲ بر تغییر روابط آنها ارزیابی کیفی از مشاوره های انجام شده ی PR در اسپانیا

Marketing, public relations, and how Web ۲٫۰ is changing their relationship: A qualitative assessment of PR consultancies operating in Spain

منبع : Public Relations Review ۳۸ (۲۰۱۲) ۸۳۱– ۸۳۷ تاریخ انتشار : 2012 قیمت مقاله :15 هزار تومان

در ارتباطات بین  سازمانها و مصرف کنندگان،  خطوط  تقسیم بندی  در حوزه های  بازاریابی، تبلیغات  و روابط عمومی در بعضی مواقع مبهم می باشد. این ابهام و همپوشانی با پیدایش Web 2.0 و افزایش فعالیتهای آنلاین و اقدامات مرتبط  بیشتر مورد توجه قرار گرفته  است.  این مقاله  نتایج  بدست آمده از ده مصاحبه ی عمیق را که  با مدیران ارشد PR  در اسپانیا انجام شده مورد بررسی قرار می دهد  تا متعاقباً بتوان  نحوه ی رویارویی با این تغییرات  را در یک بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.  نتیجه آن که  بخش مورد نظر  موقعیت کنونی را بعنوان یک فرصت بزرگ برای پیشرفت  و   تقویت مفهوم استراتژیک روابط عمومی در نظر می گیرد.

In communication between organisations and consumers, the dividing lines amongst marketing, advertising and public relations are sometimes blurred. The confusion and overlap is more marked with the advent of the Web 2.0 and the proliferation of online campaigns, and associated initiatives. This article presents the results of ten in-depth interviews held with senior managers of PR consultancies operating in Spain in order to study and evaluate how these changes are being tackled from within the sector itself. It concludes that the sector perceives the current context as a great opportunity for growing and consolidating the strategic conception of public relations.

بازاریابی ، روابط عمومی و تاثیر وب ۲ بر تغییر روابط آنها ارزیابی کیفی از مشاوره های انجام شده ی PR در اسپانیا
پرداخت آنلاین و دانلود مقاله + ترجمه فارسی

عنوان فایل : بازاریابی ، روابط عمومی و تاثیر وب ۲

قیمت مقاله : 15 هزار تومان

فرمت فایل : word

حجم فایل : 216 کیلو بایت

تعداد صفحه : 18

پرداخت آنلاین و دانلود مقاله انگلیسی

عنوان فایل : Marketing, public relations, and how Web ۲٫۰

قیمت مقاله : 1 هزار تومان

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 184 کیلو بایت

تعداد صفحه : 7

نام:  
ایمیل:  
متن دیدگاه: