دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

کد مقاله : 10006 آموزش الکترونیک

پیاده سازی مدرسه‌ی هوشمند مالزی: یک بررسی از شیوه‌های آموزشی – یادگیری و آمادگی معلم – دانش‌آموز

IMPLEMENTATION OF THE MALAYSIAN SMART SCHOOL: AN INVESTIGATION OF TEACHING-LEARNING PRACTICES AND TEACHER-STUDENT READINESS

منبع : Internet Journal of e-Language Learning & Teaching تاریخ انتشار : 2005 قیمت مقاله :9 هزار تومان

 

برنامه‌ی آموزشی مدرسه‌ی هوشمند، برنامه‌ی طراحی شده­ی نظامندی است که آموزش-­­ یادگیری را با کاربردهای فناوری اطلاعات  ادغام می‌کند. این برنامه شامل آموزش رایانه­ای و یادگیری وب مدار است.  مفهوم ابتکاری این برنامه در سال ۱۹۹۷ ارائه شد و در ژانویه‌ی ١٩٩٩٩ به  مرحله اجرا درآمد. هدف آموزشی این نوآوری، آماده‌سازی دانش­ آموزان برای زندگی در عصر اطلاعات است. هدف اصول و روش‌های آموزش ­ـ یادگیری مدرسه‌ی هوشمند، پیشرفت و باسواد کردن نسل‌های آینده و آشنایی آن­ها با فناوری است. آن­ها قادر خواهند بود که به طور منتقدانه و خلاقانه­ ای فکر ‌کنند و از دانش خود بهره کامل را برده و به صورت ابتکاری از آن استفاده کنند. به منظور توسعه و بهبود عملکرد برنامه‌ی مدرسه‌ی هوشمند، به کارمندان کارآزموده و فرایندهای پشتیبانی از جمله زیرساخت­های تخصصی نیاز است. این برنامه در شروع اجرای خود چهار موضوع (انگلیسی، بهاس ملایو، علوم و ریاضیات) را به صورت هوشمند آموزش می‌دهد. برای بررسی شیوه‌های آموزش ­ـ یادگیری این برنامه و درک معلمان و دانش ­آموزان از تاثیر روند این برنامه بر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی پژوهشی صورت گرفت. این مقاله یافته‌های پژوهش فوق­الذکر را ارائه می‌دهد. این یافته‌ها، تاثیر‌ این برنامه­ و میزان آمادگی‌ دانش­آموزان و معلمان را در به کار گیری ابتکار نشان می­دهد. این مقاله با شفاف سازی جنبه‌های مربوط به مفهوم آموزش مدرسه‌ی هوشمند که باید مجدداً در موضوعات مربوط به آموزش  معلم، زیرساخت فناوری اطلاعات و طرح برنامه‌ی آموزشی ارزیابی شود، به این نتیجه اشاره می­کند که ابتکار به طور موفقیت آمیزی نیروی کاری را پرورش می‌دهد تا آماده‌ی رویارویی با چالش‌های دوره‌ی ICT شود.

 

The Smart school education programme is a systematically designed programme that integrates teaching and learning with IT applications, which include computer based teaching and web-based learning. The innovative concept was conceived in 1997 and implemented in January 1999. The overarching educational objective of this innovation is to prepare students for life in the Information Age. More specifically, Smart School teaching-learning principles and practices aim to develop and produce future generations who are technologically literate, who can think critically and creatively and are able to manage and apply knowledge effectively as well as innovatively. To function effectively, the Smart School programme requires appropriately skilled teaching staff and well designed supporting processes including technological infrastructure. At the onset of its implementation, the programme identified four subjects (English, Bahasa Melayu, Science and Mathematics) to be taught the smart-way. A study was conducted to investigate the teaching-learning practices of this approach and the teachers’ and students’ perceptions of their effectiveness on the teaching and learning of English language in particular. This paper presents research findings from the aforementioned research. These findings will show the teachers’ and students’ perceptions of the effectiveness and the degree of their readiness in embracing the innovation. The paper concludes by highlighting pertinent aspects in the concept of Smart School education that need to be re-examined and revamped, namely matters pertaining to teacher training, IT infrastructure, and curriculum design, so as to ensure that the innovation can successfully breed or nurture a workforce prepared to meet the challenges of the ICT era.

پیاده سازی مدرسه‌ی هوشمند مالزی: یک بررسی از شیوه‌های آموزشی – یادگیری و آمادگی معلم – دانش‌آموز
پرداخت آنلاین و دانلود مقاله + ترجمه فارسی

عنوان فایل : پیاده سازی مدرسه‌ی هوشمند مالزی

قیمت مقاله : 9 هزار تومان

فرمت فایل : Word

حجم فایل : 244 کیلو بایت

تعداد صفحه : 15

پرداخت آنلاین و دانلود مقاله انگلیسی

عنوان فایل : IMPLEMENTATION OF THE MALAYSIAN

قیمت مقاله : 1 هزار تومان

فرمت فایل : PDF

حجم فایل : 111 کیلو بایت

تعداد صفحه : 10

نام:  
ایمیل:  
متن دیدگاه: