دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی

کد مقاله : 24033 سیستم های خبره

سیستم امنیت مؤثر مبتنی بر روش دیداری برای استفاده در توقف خودکـار

Vision-based active safety system for automatic stopping

منبع : Contents lists available atSciVerse ScienceDirect Expert Systems with Applications 39 (2012) 11234–۱۱۲۴۲ تاریخ انتشار : 2012 قیمت مقاله :15 هزار تومان

طی دهه ی اخیر، سیستم های هوشمند برای کاهش میزان مرگ و میر جاده ای به طور گسترده در بخش سیستم های خودکار مورد استفاده قرار گرفته است. در میان افرادی که جابجا می شوند، افراد پیاده هستند که به بیشترین میزان در معرض خطرات ناشی از تصادف قرار دارند چرا که این افراد حفاظت شده نمی باشند. در این مقاله به بحث و بررسی در مورد سیستم هایی پرداخته ایم که برای جلوگیری از تصادف با افراد پیاده طراحی شده اند. این سیستم مشتمل است بر یک سیستم کنترل فازی دارای قابلیت برآورد مدت زمان باقی مانده تا وقوع تصادف که بر یک سیستم مبتنی بر روش دیداری و قابلیت قفل کردن چرخ ها می باشد که از طریق شبکه داخلی خودرو bus CAN ( که ابزاری برای انتقال اطلاعات می باشد) منجر به ایجاد یک سیستم ترمز با امنیت بالا می شود. این سیستم را در اتومبیل واقعی مورد آزمون قرار دادیم که خودروی مورد استفاده یک سیتروئن روباز از نوع C3 Pluriel بود،که مجهز به یک سیستم الکتروهیدرولیک اتوماتیک بود که قادر بود تا به صورت موازی با جهت محور گردش اتوموبیل به کار خود ادامه دهد. این سیستم به گونه ای طراحی شده بود که در صورتی که یک عابر پیاده به صورت غیر قابل انتظار بر سر راه راننده قرار گرفت و تمامی اخطارهای راننده ی وسیله نقلیه، با عدم موفقیت همراه گردید، به شکل آخرین راه حل موجود عمل نماید.

Intelligent systems designed to reduce highway fatalities have been widely applied in the automotive sector in the last decade. Of all users of transport systems, pedestrians are the most vulnerable in crashes as they are unprotected. This paper deals with an autonomous intelligent emergency system designed to avoid collisions with pedestrians. The system consists of a fuzzy controller based on the time-to-collision estimate – obtained via a vision-based system – and the wheel-locking probability – obtained via the vehicle’s CAN bus – that generates a safe braking action. The system has been tested in a real car – a convertible Citroën C3 Pluriel – equipped with an automated electro-hydraulic braking system capable of working in parallel with the vehicle’s original braking circuit. The system is used as a last resort in the case that an unexpected pedestrian is in the lane and all the warnings have failed to produce a response from the driver.

سیستم امنیت مؤثر مبتنی بر روش دیداری برای استفاده در توقف خودکـار
پرداخت آنلاین و دانلود مقاله + ترجمه فارسی

عنوان فایل : سیستم امنیت مؤثر

قیمت مقاله : 15 هزار تومان

فرمت فایل : Word

حجم فایل : 1358 کیلو بایت

تعداد صفحه : 26

پرداخت آنلاین و دانلود مقاله انگلیسی

عنوان فایل : Vision-based active safety

قیمت مقاله : 1 هزار تومان

فرمت فایل : PDF

حجم فایل : 586 کیلو بایت

تعداد صفحه : 9

نام:  
ایمیل:  
متن دیدگاه: