بانک مقالات ISI با ترجمه فارسی
مقالات با ترجمه فارسی
کدمقاله: ۲۳۱۴۱۲

عنوان انگلیسی مقاله

New Trends and Approaches in Instructional Design and Technology

ترجمه فارسی عنوان مقاله

گرایشات  و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی

منبع مقاله

Procedia – Social and Behavioral Sciences 82 ( 2013 ) 525 – ۵۲۸- World Conference on Psychology and Sociology 2012

مشخصات مقاله

فایل PDF انگلیسی/ ۴صفحه / فایل doc فارسی/۵صفحه/ ۲۰۱۲

چکیده انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to discuss new trends in Instructional Design and Technology (IDT). The progress started at World War II and since then various definitions have been used such as Instructional Design (ID) or Educational Technology (ET). We aim to find out why there are many definitions for a single word, and investigate different scientists’ view points in this regard. Therefore, many definitions, concepts and strategies will be discussed for the future educators, trainers and students at schools, business centers and industries.

چکیده فارسی مقاله

پیش نمایش

هدف این تحقیق، بحث پیرامون گرایشات  نوین در تکنولوژی و طراحی آموزشی (IDT) است.

پیشروی در این زمینهاز جنگ جهانی دوم ، آغاز شد و از آن به بعد ، تعاریف مختلفی مثل طراحی آموزشی(ID) و یا تکنولوژی آموزشی  (ET) ، مورد استفاده قرا گرفت. هدف ما این است، که بدانیم چرا ، تعاریف متعددی برای یک کلمه ساده وجود دارد. و دیدگاه دانشمندان مختلف را در این رابطه مورد بررسی قراردهیم . بنابراین بسیاری از تعاریف ، مفاهیم و استراتژی ها ، برای آموزش دهندگان، مربیان و دانش آموزان در مدارس و مراکز بازرگانی صنعتی در آینده تعریف خواهد شد.

کلمات کلیدی: طراحی سیستم آموزشی ، طراحی اموزشی، تکنولوژی آموزشی، راهکارهای جدید در IDT و تاریخچه IDT

صفحه اول مقاله

گرایشات  و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی

گرایشات و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی

حجم مقاله:        ۲۴۴ کیلوبایت
قیمت:               ۲۵۰۰۰تومان

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>