بانک مقالات ISI با ترجمه فارسی
مقالات با ترجمه فارسی

عنوان انگلیسی مقاله

Employee relationship management — Realizing competitive advantage through information technology

ترجمه فارسی عنوان مقاله

تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان  با استفاده از فن آوری اطلاعات

منبع مقاله

Human Resource Management Review,Volume 23, Issue 1, March 2013, Pages 93–۱۰۴

مشخصات مقاله

فایل PDF انگلیسی /۱۲ صفحه / فایل doc فارسی /۲۴ صفحه/  ۲۰۱۳ 

چکیده انگلیسی مقاله

Employee relationship management (ERM) constitutes an emerging trend of managing human resources by building and maintaining individualized and mutually valuable relationships with employees based on information technology. However, given the early and still emerging state, there is little knowledge and agreement regarding ERM. Hence, the current paper attempts to clarify the concept and derive research implications. The formation and the strategic, processual and technological components of ERM are derived and discussed based on the Customer Relationship Management (CRM) concept that preceded it. As a result, a first general outline of an interesting and ambitious concept is presented. Based on the outline, major implications for further conceptual elaboration, theoretical foundation and empirical evaluation of ERM are derived to propose directions for future research.

چکیده فارسی مقاله

مدیریت ار تباط کارکنان ،روند نوظهوری  را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلا ارزشمند با کارکنان مبنی بر فناوری اطلاعات تشکیل میدهد.اگرچه این روند تازه تاسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت ارتباطی کارکنان ،دانش و توافقات کمی در این رابطه موجود میباشد.بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و مضمونات این تحقیق را روشن و بیان سازد.اجزای تشکیل دهنده ی فرایندی و استراتژیکی فناوری در مدیریت ارتباط کارکنان ، مشتق شده و بر اساس  نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.به عنوان نتیجه،یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه میگردد.بر اساس طرح مزکور،مفاهیم عمده برای جزییات مفهومی بیشتر ،اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت ارتباطی کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای  تحقیقات آتی بدست آمده است.

پیش نمایش صفحه اول مقاله

تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان  با استفاده از فن آوری اطلاعات

تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات

حجم مقاله : ۷۲۳ کیلوبایت                قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

 

11 پاسخ به تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>